آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی

هیچکس نمی تواند اهمیت بالای دستور زبان را در فرآیند زبان آموزی نادیده بگیرد. در واقع وقتی شما اولین جمله را به زبان تازه آموخته به زبان می آورید، آن چیزی که مهارت شما در زبان را نشان می دهد رعایت قواعد دستوری و گرامر است که متاسفانه بسیاری از زبان آموزان از آن غفلت می کنند. در این مجموعه هر آن چیزی که در گرامر زبان انگلیسی وجود دارد توسط استاد بیل جانسون به صورت درس به درس آموزش داده می شود. استاد بیل جانسون یک خبره زبان آموزی است و به مدت سی سال به این کار اشتغال داشته است. این مجموعه که مشتمل بر 440 درس مجزا از هم و در قالب 88 قسمت دسته‌بندی‌شده است، مدتها به صورت روزانه از طریق ایمیل برای زبان آموزان ارسال می شده است و پس از پایان یافتن آن، کل مجموعه از طریق سایت dailygrammar.com در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. یکی از محاسن این مجموعه، اخذ آزمون در پایان هر درس است که زبان آموز به کمک آن می تواند آموخته‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهد. پاسخهای آزمون هم در پایان ارائه شده است که نیاز به دسترسی مستقیم به استاد را مرتفع می کند. ما هم کل این مجموعه را به جهت اینکه دسترسی بخش به بخش و صفحه به صفحه برای بسیاری از هموطنان داخل کشور مشکل یا غیر ممکن بود، دریافت کرده و در قالب یک فایل فشرده شده در دسترس شما قرار داده ایم. به این امید که مورد استفاده همه علاقه مندان قرار بگیرد. برای دریافت این مجموعه پس از ورود به گروه ما در سایت یاهو، فایل Daily-Grammar.zip که یک فایل فشرده‌شده است را از بخش فایلها دریافت کرده و با کلمه عبور webgah.net آن را باز کنید. موفق و پیروز باشید.

نظرات:

@ 9:23 AM توسط Anonymous Anonymous

thank you very much
I am new
and want to laearn english.

thanks for your good blog.

 
@ 9:43 PM توسط Anonymous Anonymous

I need toefl grammer.Could you help?
Thank you

 
@ 7:48 AM توسط Anonymous Anonymous

سلام با تشكر از وبلاگ پر محتوا و خوب شما. ممكنه من را راهنمايي كنيد به چه صورت مي تونم از وارد گروه شما در ياهو شوم؟

 
@ 1:09 PM توسط Anonymous Anonymous

albate site ke shoma morefi kardin khaiy khobeh vali in link hambebinin chon rahnamaye farsi ham dareh http://www.openlearningcenter.com/learning/grammar/index.htm

 
@ 2:21 AM توسط Blogger masood

This comment has been removed by the author.

 
@ 3:03 PM توسط Blogger Unknown

با سلام
من هر کاری می کنم نمی توانم لینک دانلود کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی به زبان فارسی را نمی یابم ممکن است من را راهنمایی کامل جهت دانلود این کتاب ارزشمند نمایید.

 
@ 10:50 AM توسط Blogger H.M.ISLAND

salam
lotfan rahnamaee konid ma chetor mitunim ba webloge shoma link exchange konim.
http://languagering.com

 
@ 8:08 AM توسط Anonymous Anonymous

سلام
با تشکر از خدمات شما لطفآ طریقه استفاده این این سایت را نیز به معرفی بگیرید تا استفاده کننده ها بهتر استفاده نمایند

 

Post a Comment

صفحه اصلي وبلاگ>>