دوره شنیداری زبان انگلیسی

تا حالا روال کار ما در این وبلاگ بر پایه معرفی منابعی کارآمد و موثر برای یادگیری زبان انگلیسی بوده تا شما بتوانید از طریق دریافت و استفاده از آنها، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. شاید به عنوان مثال معرفی و در دسترس قرار دادن یک دوره کامل گرامر زبان انگلیسی بهتر از پرداختن مقطعی و جزء به جزء به این مبحث در یک وبلاگ فارسی زبان است که معلوم نیست تا کی بتوان آن را ادامه داد. البته قطعا این تمام کار نیست بلکه یادگیری در نتیجه پشتکار و عمل فرد حاصل می‌شود، ضمن اینکه این وبلاگ تا بدینجا سعی داشته است تا با معرفی و فراهم کردن روشها و منابع آموزشی، این کار را برای شما آسان‌تر و پیشرفت را سریعتر کند. امروز هم در ادامه روال گذشته یک منبع دیگر و این دفعه از نوع شنیداری معرفی می‌کنم که در نوع خود بسیار عالی و مفید است. گوش کردن یکی از بهترین راهها برای یادگیری یک زبان است. در این راستا سایت 1-language.com یک دوره شنیداری زبان انگلیسی آمریکایی تهیه کرده است که این دوره تبدیل به مشهورترین بخش این سایت شده است. دوره شنیداری زبان انگلیسی آمریکایی مشتمل بر 40 درس صوتی است که بر روی مکالمات کاربردی و زبان آکادمیک مرسوم در دانشگاههای آمریکا تمرکز دارد. از این رو برای افرادی که قصد دارند در محیط‌های دانشگاهی خارج از کشور ادامه تحصیل دهند، بسیار مفید می‌باشد. در صورتی که مکالمات را متوجه نمی‌شوید، متن آن وجود دارد. با پاسخ دادن به سوالات بعد از هر درس می‌توانید سطح درک خود را از آن درس بسنجید. خوشبختانه سایت 1-language.com در مقطعی امکان دانلود کامل این دوره برای استفاده به صورت آفلاین را فراهم کرد و همچنان هم این امکان فراهم است، اگرچه در صفحات اصلی و رسمی هیچ اشاره ای به آن نشده است. جهت دریافت کامل این دوره که به صورت یک فایل فشرده شده به حجم حدودا 11 مگابایت است، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید. موفق و سربلند باشید.

نظرات:

@ 6:06 PM توسط Anonymous Anonymous

سلام
اميدوارم كه در كارهايتان موفق باشيدو از اينكه اين سايت اموزشي خوب را راه اندازي كرديدن موفق و سر بلند باشيد.
من يك پيشنهاد براي شما دارم وان اينكه گذاشتن متن انگليسي با ترجمه فارسي با كساني كه به اينكار علاقمند مي باشند.
مهرداد

 
@ 6:04 AM توسط Anonymous Anonymous

salam ,chera up nemikonid pas ????????????????

 
@ 3:18 PM توسط Anonymous Anonymous

sitetoun be man komak kardeh merc merc

 
@ 12:51 PM توسط Anonymous Anonymous

سلام
میخواستماگر امکان داردنرم افزار های آموزش زبان راهم معرفی کنید

 
@ 8:49 PM توسط Anonymous Anonymous

سلام
آقا من این فایل 11 مگابایتی را دانلود کردم اما نتونستم زیپش را باز کنم . راهنماییم کنید چه طوری بازش کنم . با تشکر

 
@ 8:51 PM توسط Anonymous Anonymous

سلام
آقا من این فایل 11 مگابایتی را دانلود کردم اما نتونستم زیپش را باز کنم . راهنماییم کنید چه طوری بازش کنم . با تشکر
ni_ma76@yahoo.com
ID : NI_MA76

 
@ 1:06 AM توسط Anonymous Anonymous

من این فایل 11 مگابایتی را دانلود کردم اما نتونستم زیپش را باز کنم . راهنماییم کنید چه طوری بازش کنم . با تشک
mohsen_sms@yahoo.com

 
@ 2:43 AM توسط Anonymous Anonymous

salam merciaz site khobeton...man chand sale pish az site shoma narmafzare vucabuly ro downlowd kardam ba pass esh vali pc pak shod nemishe dobare lotf konin va oon posto bezarin...
elham
elhamtahmasebi@yahoo.com
mamnon

 
@ 8:59 PM توسط Blogger Ahmad

سلام
در صورتی که در دانلود فایل از سایت اصلی مشکل دارید و نمی توانید زیپ آن را باز کنید، فایل را از آدرس زیر دریافت کنید:

http://www.divshare.com/download/5280793-e27

 
@ 2:14 PM توسط Anonymous مرجان

دانلود کردم باز ولی باز نمیشه.

http://www.divshare.com/download/5280793-e27
هم که فیلتره

 
@ 3:18 PM توسط Anonymous Anonymous

سلام.اینم لینک سالم.خودمم چک کردم از زیب در میاد.موفق باشید
http://s2.picofile.com/file/7143940642/AmericanEnglishCourse.rar.html

 

Post a Comment

صفحه اصلي وبلاگ>>